BEDRIJFSHUISVESTING

BEDRIJFSHUISVESTING

Ik ben actief in bedrijfshuisvesting in Den Haag, Rijswijk, Voorburg en Leidschendam. Beheer, verhuur, aan- en verkoop. begeleiding van aankopen en verkopen. In opdracht van ondernemers, particulieren, verenigingen en stichtingen. Het liefst richt ik me op gemeentelijke of rijksmonumenten en/of herbestemde, bijzondere panden. Omdat ik daar zo van hou.
En niet te grootschalig, bij de menselijke maat voel ik me meer thuis. Dat zijn vaak locaties die niet groter dan 200m2 zijn. Of het zijn bedrijfsverzamelkantoren met kleinere units. Vanuit mijn praktijk als ondernemerscoach richt ik me namelijk ook op deze niche, van ZZP-ondernemer tot MKB-er met 20 man personeel.
Omdat ik gek ben op architectuur en erfgoed heb ik ook veel aanbod op dit gebied. Ik zoek het op en ik trek het aan.

 

 

Kennis en ervaring bedrijfshuisvesting

Voor een aantal panden in en om Den Haag ben ik actief als beheerder. Daar doe ik  het dagelijks beheer, technisch, en/of commercieel beheer. Ik ben kandidaat-registermakelaar, heb alle vakken voor Wonen en voor Bedrijfsmatig Vastgoed afgerond. Daarnaast heb ik regelmatig verhuuropdrachten eigenaars mij vragen naar een passende huurder voor hun winkel, kantoor, bedrijfsruimte of magazijn.

Mijn aanpak in bedrijfshuisvesting

Voor complexe en/of specifieke vraagstukken werk ik samen met enkele partijen in mijn directe omgeving. Dat zijn mensen die ik goed ken, en waarnaar ik met een gerust hart kan doorverwijzen. Bijvoorbeeld voor de juiste taxatie, want dat is specialistenwerk. Liever niet geleverd, dan slecht geleverd! Zie ik het niet zitten om aan de slag te gaan met een klus, dan zal ik dat zeggen. Daar wordt de klant niet gelukkiger van. En ik ook niet. Ik werk ik al jaren met Kesp en andere vastgoedprofessionals. Dit om ondernemers deskundigheid en kennis te kunnen leveren die ik niet in huis heb.

Een passende locatie vinden?

Ook ondersteun ik ondernemers bij het vinden van het pand dat het best bij hun wensen en eisen aansluit. Hierbij zet ik mijn kennis en ervaring als ondernemerscoach optimaal in. Ook wijs ik de ondernemer op zaken die hij/zij niet in het vizier heeft. Mijn ervaring, deskundigheid en intuïtie gebruik ik om ondernemers de beste keuze te laten maken.

Het zoeken en vinden van passende bedrijfshuisvesting is maatwerk. Ik breng alleen kosten in rekening als hier van te voren afspraken over gemaakt zijn. Voor het meegaan naar een bezichtiging inclusief advies reken ik meestal een bedrag van €50 excl. 21% BTW per 45 minuten. Reistijd is voor mijn rekening.

Daarnaast hanteer ik een zoekersbestand. Hierin noteer ik de wensen en eisen voor nieuwe bedrijfshuisvesting van ondernemers uit Den Haag en omgeving. Het komt regelmatig voor dat ik uit dit eigen bestand direct vraag en aanbod aan elkaar kan koppelen. Verhuurder tevreden, nieuwe huurder tevreden, en ik dan ook!

 

Volg Dorrit Steens op social media

Neem vrijblijvend contact op: 

Laat je gegevens achter en ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Contactformulier